1e week India - Reisverslag uit Canacona, India van erictamarainindia - WaarBenJij.nu 1e week India - Reisverslag uit Canacona, India van erictamarainindia - WaarBenJij.nu

1e week India

04 Mei 2014 | India, Canacona

Onze 1e week in India zit er op, lijkt wel of we al veel langer hier zijn. Zijn onze reis begonnen in het zuiden van India in de plaats Anchilpetty in Ernakulam district provincie Kerala. Hebben er wat tijd doorgebracht met familie en vrienden, bij een Indiase bruiloft geweest. Was een mooie week wel erg druk en gezellig. Heb in een stad in de buurt een mooie verlovingsring gekocht.

Op vrijdag 2 mei zijn we vertrokken richting Goa,2 binnenlandse vluchten en een paar uurtjes later zijn we aangekomen in Goa. Na een rit van 2 uur zijn we aangekomen op Palolim Beach in zuid Goa. We hebben een leuke beach hut bij de Big Fish gehuurd met fantastisch eten heerlijk. Het is hier prachtig en gezellig. Prachtig strand en mooie zonsondergangen.

Gisteren heb ik een boot geregeld voor ons die ons op een onbewoond eiland heeft afgezet waar ik op mijn knie ben gegaan om mijn lieve mooie schatje ten huwelijk te vragen. Gelukkig voor mij zei ze ja. Bij het avondeten heb ik via de jongens van de Big Fish als verassing voor mijn schatje prachtig vuurwerk geregeld was ontzettend mooi 120 schoten prachtig siervuurwerk.

We genieten volop van alles, we blijven hier nog een paar dagen om vervolgens naar het noorden te vertrekken.

Groetjes vanuit Palolim Beach Zuid Goa

Tot het volgende reis verslag

• 04 Mei 2014 - 21:26

Ma:

Nou dat was wel een week van drukte en hele mooie momenten , ik ben blij dat alles op jullie droomreis naar wens gaat, geniet er met volle teugen van het is voorbij voor dat je er erg in heb xxxxxx

• 05 Mei 2014 - 07:35

Mar:

Van harte gefeliciteerd!!! Wat een ontzettend mooie reis en aanzoek!!
    Geniet van het land en van elkaar. En Heel veel geluk gewenst liefs Marjolijn

• 05 Mei 2014 - 18:44

Joop En Riet:

Hallo Tamara en Erik .

Aller eerst van Hartegefeliciteerd met jullie verloving ,dat is wel heel romantie's geweldig daar droomt iedere vrouw van ,wat leuk zo aan het strand ,het ziet er heel leuk uit.
    Geniet er maar lekker van .

Veel liefs Joop en Riet