Laatste dagen in India - Reisverslag uit Canacona, India van erictamarainindia - WaarBenJij.nu Laatste dagen in India - Reisverslag uit Canacona, India van erictamarainindia - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in India

14 Mei 2014 | India, Canacona

Het heeft even geduurd maar hier een up date van onze reis. We zijn een paar dagen naar het noorden van Goa gegaan naar de stad Baga. Totaal anders als het rustige Palolim, geen beachhuts alleen guesthouzen 5 min van het strand. Wel is hier volop uitgaansgelegenheid ook leuk voor de afwisseling. We hebben bij aankomst ons ticket met 2 dagen verlengd en een 3 daagse reis geboekt naar de oude hindustad Hampi ( 500km) bij Baga vandaan. We hebben nog 2 uitstapjes gemaakt naar Panjim ( Hoofdstad van Goa) en naar Old Goa ( Hoofdstad van Goa in Portugees India)was erg leuk om rond te lopen en dingen te bezichtigen uit ons reisboekje. Zaterdag moesten we om 05:00 klaarstaan om per taxi de lange reis naar Hampi aan te gaan, wij stonden netjes klaar geen taxi om 05:30 een taxi die ons ff kwam vertellen dat het geannuleerd was.......dat meen je niet wij bellen en bellen maar niks heeft geholpen. Later die ochtend naar het reisbureau om verhaal te halen, wij willen ons geld terug maar eerst moeilijk doen want wij hadden geannuleerd echt niet !!! Weer een hoop gebel en dreigen dat we de Politie gingen inschakelen met als resultaat toch ons geld terug. Dan maar zelf wat regelen kunnen we best zelf,taxi geregeld met een vriendelijke chauffeur genaamd Nelson.Na een lange helse rit door de bergen van Goa en Karnataka zijn we met heel wat bijna dood ervaringen ( snelweg inhalen waar het echt niet kan, voor bochten tegen een heuvel op ) na 8 uur heel huids aangekomen in Hampi. Volgende dag zijn we samen met Nelson naar de grote Hindu stad gegaan,wat een prachtige gebouwen en zo oud allemaal net sprookje. Getuige geweest van een Hindu bruiloft. Mooie dag gehad veel gezien. Volgende dag weer de helse rit terug, wel besloten om die middag weer terug te gaan naar het Zuiden waar onze bijzondere reis in Goa begon.Nelson heeft ons later die middag afgezet op het strand in Palolim. Hebben een nieuwe vriend erbij in India. Morgen vliegen we via Chennai naar Kochi om nog 1 dag bij moeders en familie door te brengen om vervolgens vrijdagnacht via Dubai naar huis te vliegen.

• 14 Mei 2014 - 12:49

Ma:

Wat een heerlijke en mooie reis hebben julie gemaakt , ik denk dat jullie het niet zo snel vergeten. Die mooie droomreis en dat prachtige huwelijksaanzoek , ik snap dat jullie liever nog een poosje daar bleven maar ik denk niet dat het goed is voor de lijn hihi met al dat heerijke eten en coctails, maar wij zijn blij dat we jullie zaterdag weer gezond en verloofd in de armen kunnen sluiten.dikke kussen van ons een goeie reis en doe je (schoon)moeder de groetjes. Xxxxxxxxxxxx

• 14 Mei 2014 - 14:07

Joop En Riet:

Hallo Tamara en Erik ,

Wat hebben jullie veel gezien ,en dat in zo'n korte tijd ,geweldig dat kan niemand meer afpakken , en ook verloofd ,en het huwelijks aanzoek heel romantie's , en leuk dat eten op het strand.
    Geniet nog maar die paasdagen

Veel liefs Joop en Riet