Eindelijk in India - Reisverslag uit Ernākulam, India van erictamarainindia - WaarBenJij.nu Eindelijk in India - Reisverslag uit Ernākulam, India van erictamarainindia - WaarBenJij.nu

Eindelijk in India

28 April 2014 | India, Ernākulam

Na maanden van aftellen zijn we gisteren vertrokken richting India,vanmorgen zijn we na een lange relaxte reis veilig aangekomen in India. Door Pa en Chauffeur opgehaald van het vliegveld en toen richting familie. Eenmaal aangekomen opgewacht door oma tantes nichtjes en de huisdieren. We voelen ons al helemaal thuis hier zo. Leuke foto's gemaakt met de familie. In de namiddag met de tuk tuk naar Hotel Breeze gereden om heerlijke fried chicken chapatti en curry te halen voor het avondeten. Heerlijk spicy. Morgen gaan we met de lokale bus naar Fort Cochin.

• 28 April 2014 - 18:29

veel plezier morgen in Fort Cochin met het winkelen x

• 28 April 2014 - 19:49

Lieke Smitskamp:

veel plezier daar in het verre oosten, ik ga jullie volgen. En geniet er van

• 29 April 2014 - 21:00

Joop En Riet:

Hallo Tamara en Erik ,
    Wat leuk die foto's van je oma en nichten,en wat fijn dat jullie je gelijk op je gemak voelde ,de bruid zal er nu wel zijn ,ik weet niet wanneer de bruiloft is ,maar we wensen jullie een heel fijne en leuke bruiloft. En ook voor de Fam.

Heel veel liefs van Joop en Riet xxxxxxxxx

• 30 April 2014 - 16:32

Ilonka:

heel veel plezier............en ga het hier precies bijhouden

• 01 Mei 2014 - 13:47

Ma:

Vandaag is het 1 mei de grote dag voor Akhil ik hoop dat jullie een mooie dag hebben met de familie, ik zie de foto's met veel nieuwsschierig heid te gemoet , jullie zien er vast mooi uit xxxxx ma

• 01 Mei 2014 - 22:49

Joop En Riet:

Hallo Tamara en Erik ,wat zien jullier heel mooi uit ,en het Bruidspaar ook geweldig ,en morgen een goede vlucht ,en gaan lekker genieten .

• 03 Mei 2014 - 16:25

Ma:

Hoera vandaag 3 mei 2014 heeft Eric mijn lieve dochter Tamara op een onbewoond eiland voor de kust van Goa ten huwelijk gevraagd, ik wens jullie alle geluk van de wereld , en gefeliciteerd met jullie verloving xxxxxxx